اینفلوئنسر مارکتینگ و همکاری برندها با اینفلوئنسرها؛ بایدها و نبایدها

با توجه با رشد شبکه‌های اجتماعی، همکاری برندها با هنرمندان یا افراد تاثیرگذار، می‌تواند به بخشی از برنامه بازاریابی آن‌ها تبدیل شود؛ به همین دلیل در این مطلب به نقش اینفلوئنسر مارکتینگ در بین برندهای فعال صنعت مد و پوشاک ایران نگاهی می‌اندازیم.

6 دی 1402 یک دقیقه خواندن 6
1.3K بازدیدها

رسانه ویکندلی به روزترین مجله اختصاصی مد و فشن داخلی است و منبعی معتبر برای دسترسی شما به آخرین اخبار و اطلاعات طراحان ایرانی و اتفاقات مربوط به صنعت فشن ایران می باشد.

اطلاعات تماس

شبکه های اجتماعی

همه حقوق متعلق است به وبسایت ویکندلی. طراحی شده توسط پارسا