خانه وی‌مد معرفی برندها برند کفش ایرانی رَد؛ ردپای ماندگار قدم‌های شما

برند کفش ایرانی رَد؛ ردپای ماندگار قدم‌های شما

در دنیای مد و فشن، هر برند داستانی منحصر به فرد دارد که به واسطه آن توانسته است رَدی پایدار در ذهن و دل مخاطبان ایجاد کند. شروع فعالیت برند کفش ایرانی رَد نیز به سال 1395 و علاقه شخصی یک کارشناس گرافیک برمی‌گردد. در یکی دیگر از مقالات معرفی برندها، با یکی از برندهای کفش ایرانی محبوب ایرانی آشنا می‌شویم که مشتریانش آن را به کیفیت، مشتری‌مداری، طراحی، پشتیبانی قوی و قیمت مناسب محصولات آن می‌شناسند.

رد، برای بر جای گذاشتن اثری ماندگار در ذهن مشتریان

«فاطمه خدام» متولد 1371، موسس و طراح برند رد که در رشته گرافیک تحصیل کرده است، علت نامگذاری این برند و انتخاب عنوان «رد» را همخوانی معنی این واژه با ارزش‌های برند بیان می‌کند. واژه رد که به معنی اثری بر جای گذاشتن است، علاوه بر مطابقت با ارزش‌های برند، ساده و کوتاه نیز هست که باز هم می‌تواند به اثرگذاری این برند بیشتر کمک کند. داشتن هویت مشخص و روشن از شاخصه‌های یک برند موفق می‌باشد، فارغ از اینکه در چه حوزه فعالیت دارد، حال فشن باشد یا هر حوزه‌ای دیگر. رد به عنوان یک برند کفش ایرانی مدرن، تلاش بر این دارد تا با طراحی‌ها و نیز بخش‌های دیگر فعالیت خود، ماهیت و هویت یک برند ایرانی مدرن را به مخاطب نشان دهد. به همین دلیل است که این برند چشم‌انداز خود را در تلاش برای ایجاد تجربه‌ای نو و متفاوت از برند ایرانی برای مخاطبان تعریف می‌کند.

همکاری ویکندلی با برند رد در پروژه ویـ‌استایل

هنرمندان در لیست مشتریان برند کفش ایرانی رَد

فعالیت برند کفش ایرانی رد در صنف کفش که با یک علاقه شخصی شروع شد و با استقبال مخاطبان ادامه پیدا کرد و گسترش یافت، این روزها مورد توجه افراد زیادی از جامعه قرار گرفته و البته به گفته صاحب این برند، هنرمندان بیش از نیمی از مخاطبان این برند را تشکیل می‌دهند. به نظر می‌رسد که این برند به خوبی در راستای ارزش‌های خود یعنی به جا گذاشتن اثری ماندگار، با جذب مخاطبان از قشرهای مختلف جامعه و با هر جنسیت و قرار گرفتن هنرمندان در کنار سایر افراد در لیست مشتریان آن، قدم برداشته است.

به تبع، طراحی خاص محصولات، استفاده از رنگ‌های مناسب و دنبال کردن ترندها چه در طراحی و چه رنگ محصولات در کنار سبک جالب توجه عکاسی محصولات و دقت به جزئیات، می‌تواند از دلایل محبوبیت این برند کفش ایرانی در میان همه افراد جامعه با سلایق مختلف اعم از هنرمندان باشد.

طبیعت، منبع الهام کفش‌های وگن برند رد

فاطمه خدام در جواب به سوالی در خصوص منبع الهام طراحی‌های این برند، پاسخی بسیار جالب و تامل‌برانگیز دادند. او معتقد است که اگرچه طبیعت منبع الهام همیشگی برند رد است، اما مشاهده‌گر بودن در ارتباط با هر چیزی بسیار کمک‌کننده است. مشاهده‌گر بودن نکته مهم این صحبت می‌باشد. ویژگی مشاهده‌گر بودن در واقع ویژگی بارز و جزو بایدهای یک طراح و هنرمند است. بسیاری از افراد موفق در حوزه مد و فشن و به طور کلی دیزاین، هنرجویان را به تقویت مهارت مشاهده‌گری توصیه می‌کنند  و خب طبیعت و جزئیات آن می‌تواند یکی از مراجع شما برای تمرین مشاهده‌گری و الهام‌ گرفتن باشد.

به نظر شما مهم‌ترین چالشی که در این مسیر به عنوان صاحب یک برند در ایران داشتید چه بوده؟ آیا حل شده؟ اگر بله، به چه صورت؟

«تقریبا هر روز این مسیر چالش است! ولی شاید مهم‌ترین چالش نگاه اولیه مخاطب به کالای ایرانی باشد. کوچک‌ترین ضعفی از سوی تولیدکننده، می‌تواند به طور کلی کالای ایرانی را برای مخاطب به زیر سوال ببرد. و بله حل شده. ما سعی کردیم این چالش را در مرحله اول با دقت ویژه در انتخاب مواد اولیه و روند تولید و بعد با داشتن خدمات پس از فروش خوب و پشتیبانی قوی حل کنیم تا مخاطب احساس امنیت کند. به همین خاطر ما برای تمام محصولاتمان گارانتی یکساله در نظر گرفتیم و اگر مشکلی پیش آید، تعمیر و تعویض می‌شود و از این بابت واکنش‌های بسیار خوبی از مخاطبان خود دریافت کرده‌ایم.»

«فاطمه خدام، موسس برند رد»

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط