خانه وی‌مد گزارش رویدادها رویداد الموت، نمایشی متفاوت از برند درسا

رویداد الموت، نمایشی متفاوت از برند درسا

گزارش اختصاصی ویکندلی از رویداد درسا. این رویداد در تاریخ 15، 16 و 17 تیر 1401 در شعبه اسکای سنتر این برند برگزار شد.

تعریفی از فشن‌شو یا نمایش مد: مجموعه‌ای از اتفاقات و روندهای مشخص که در قالب یک برنامه تدوین شده برای به نمایش درآمدن محصولات یک برند در نظر گرفته می‌شود. احتمالا این اولین بار و در سال ۱۴۰۱ است که یک برند ایرانی جدیدترین کالکشن خود را طی یک برنامه نمایشی و با دعوت مهمانان ویژه رونمایی می‌کند. در این مقاله نمایشی متفاوت از برند درسا را بررسی می‌کنیم.

کالکشن الموت
تصویری از کالکشن الموت

 

روزها و ماه‌های اول از دهه چهارم حیات درسا، با سرعت زیادی در مسیر خلق و اجرای ایده‌های نو طی شد. خط دال خلق شد تا اندیشه درسا در پیچ و تاب محصولات آن نمایان باشد. خط دال سراسر ایران را در طی کمپین‌های درسا، در فضای مجازی و فضای فروشگاه‌های این برند، طی کرد. محصولات جدید با تصاویری نو و متفاوت رونمایی شدند. همه چیز با شروع دهه چهارم خوب پیش رفت، تا امروز که شاهد اولین رویداد مد درسا هستیم تا کالکشنی متفاوت را به نمایش بگذارد.

تصویری از کالکشن الموت
کالکشن الموت درسا

نقطه آغازین: اتاق شیشه‌ای

اتاق شیشه‌ای بی‌انتها، نقطه آغازین رویداد الموت، حاصل همکاری درسا با استدیو سهیل راد است که لایت آرت‌های آن بسیار جذاب و مورد توجه مخاطبان خاص خود می‌باشد. کالکشن الموت در این اتاق بر روی استندهای شیشه‌ای قرار گرفته بود.

اتاق شیشه‌ای درسا
اتاق شیشه‌ای درسا و کالکشن الموت

خط‌ دال: درسا در مسیر خلق سبک زندگی

بعد از خارج شدن از اتاق شیشه‌ای، با فضایی که محصولات “درسا هوم” در آن‌جا قرارگرفته بود مواجه شدیم. مبلمان و ظروف خاص، بیشترین جلب توجه را در این فضا برای مخاطب به همراه داشت. این برند در سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده که در لحظات مختلف زندگی همراه ما باشد و سبک زندگی متفاوتی را برای ما خلق کند.

ورودی بعد از اتاق شیشه‌ای
درسا هوم در مسیر خط دال

بازی با نور و رنگ در میانه معماری اصیل ایرانی

وقت آن بود که کالکشن الموت به زیبایی هرچه تمام‌تر به نمایش دربیاید. شاهین فاطمی، مدیر خلاقیت درسا، تمام المان‌ها را به درستی در کنار هم قرار داده بود تا متفاوت‌ترین کالکشن خود را در دهه اندیشه این برند ارائه دهد. سازه آهنی که با الهام از معماری اصیل ایرانی توسط علیرضا تغابنی ساخته و اجرا شده بود، به همراه لایت آرت محمدرضا طزری و موسیقی فریدون بهرامی، فضایی جذاب برای نمایش مجموعه الموت درسا فراهم کرده‌بود.

بازی نور و رنگ درسا

شاهین فاطمی، مدیرعامل درسا، در جمع حضار این رویداد به موضوع جالبی اشاره کرد:

“می‌خواستیم همه چیز متفاوت باشد. محصولات این کالکشن با اندیشه‌ای نو ارائه شده، پس نیاز بود تا در فضای جدید هم رونمایی شود. موسیقی که در طول مسیر به گوش می‌رسد، به طور اختصاصی برای ما ساخته شده. همچنین بازی نور و رنگ نگاه شما را درگیر خود می‌کند و حتی طعم‌هایی که در قسمت کافه می‌چشید، طعم‌های جدیدی است.”

شاهین فاطمی در باکس شیشه‌ای درسا
شاهین فاطمی در باکس شیشه‌ای درسا

از صحبت‌های شاهین فاطمی می‌توان این نتیجه را گرفت که در این رویداد تلاش بر این بوده تا حواس پنج‌گانه مخاطبان درگیر شود. به نوعی باید بگوییم همین مسئله است که می‌تواند ساختار یک رویداد فشن را برای یک برند بسازد تا خود را در ذهن مخاطب ماندگار کند.

در پایان، نباید فراموش کنیم که درسا هیچ‌گاه به عقب باز‌نگشته و بازنمی‌گردد. پس پیش‌بینی برنامه‌های آینده این برند برای ما آسان نیست. این اولین قدم این برند در دهه اندیشه آن بود. در ادامه، نام دیگر عوامل این برند که در شکل‌گیری این رویداد نقش مهمی داشته‌اند را مشاهده می‌کنید:

مدیر خلاقیت: شاهین فاطمی

مارکتینگ: اشکان بختیار

مدیر استدیو درسا: محمدرضا طاهران‌پور

مدیریت کمپین: روژان پرنگی

کارگردان هنری: محمدرضا طزری

روابط عمومی: شهرزاد عارفی

چیدمان بصری: مانا بادامچی – مژگان اکبری – شیما عزتی

 

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط