خانه وی‌مد معرفی برندها برند ریس، تغییر مالکیت و چشم‌انداز آن

برند ریس، تغییر مالکیت و چشم‌انداز آن

در این گزارش از ویکندلی به بهانه تغییر مالکیت برند ریس و پیوستن به هولدینگ دایامد گفت‌وگویی از مهسا کلانتری، برند منجیر آن را می‌خوانید. 

در سال‌های اخیر دغدغه‌مندی در تولید محصولات با کیفیت ایرانی، به سطح جدیدی از خود رسیده است. به همین ترتیب، تولیدکنندگان و طراحان با اقدامات متفاوت و برنامه‌ریزی شده، سعی در ارائه بهتر محصولات خود دارند. برندها رنگ‌ و بوی تازه‌ای به خود گرفتند و مراکز خرید و شرکت‌های مختلف، وارد رقابتی جذاب، برای پیشبرد اهداف خود در راستای رضایت مشتری، شدند. در این میان، یکی از برندهایی که توانسته است جایگاه خوبی را برای خود به وجود بیاورد، برند ریس است که در این سری از مطالب معرفی برندها به آن می‌پردازیم.

نگاهی به برند ریس و اتفاقات تازه در آن

اگر تا به حال قصد خرید لباس به مراکز خرید گالریا، پالادیوم، روشا و یا ایرانمال رفته‌‌باشید، قطعا چشمتان به شعب برند ریس افتاده است. این برند از سال ۱۳۹۲ توسط خانم‌ها رزازیان و مهدویان فعالیت خود را آغاز کرده‌است.

در این گزارش از ویکندلی به بهانه تغییر مالکیت برند ریس به هولدینگ دایامد گفت‌وگویی از مهسا کلانتری، برند منیجر آن را می‌خوانید.

در ابتدا خانم کلانتری در توضیحات هدف از تاسیس این برند گفتند: طراحی و کیفیت مطلوب، در کنار ظاهری زیبا و ساده، اولین قدم برای پایه‌گذاری رییس بود. چراکه با بررسی سلیقه مخاطبان در آن سال‌ها، این فضای خالی توسط بنیانگذاران این برند دیده شد و هدف رییس پرکردن این فضا به بهترین حالت ممکن بود.

به روزهای اول شروع فعالیت گذری بزنیم

جالب است که بدانید، فعالیت برند ریس با طراحی و تولید مانتو آغاز شد و به مرور دسته‌بندی محصولات گسترش پیدا کرد. در ابتدا فروش محصولات به صورت آنلاین بود و با همکاری خیریه‌هایی مثل رعد و بهنام دهش‌پور، نمایش‌ها و رویدادهایی به صورت هفتگی برگزار می‌شد.

تصاویری از جدیدترین کالکشن برند ریس

اما امروز برند ریس در ۴ مرکز خرید تهران و یک مرکز خرید اصفهان شعبه دارد و محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مانتو، پالتو، بارانی، کاپشن، شومیز، بلوز، اورال، پیراهن، شلوار و کیف و کفش گسترش داده است.

یک استایل کامل برای خانم‌ها
یک استایل کامل برای خانم‌ها

در ادامه خانم کلانتری از تامین مواد اولیه به عنوان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مجموعه ریس یاد کرد. 

دستاوردهای ریس

مهسا کلانتری، برند منیجر ریس: من به عنوان کسی که قبل از پیوستن به ریس هم مشتری این برند بودم، فکر میکنم ریس قسمتی از سلیقه جامعه رو پاسخ داد که تا پیش از اون پاسخ داده نمیشد.علاوه بر این، در زمانی که خدمات آنلاین زیادی در زمینه پوشاک وجود نداشت، ریس خدمات ارسال وپرو در منزل داشت. به این صورت که پیک هر تعداد لباس که مشتری انتخاب کرده بود را درب منزل میآورد، شخص لباس‌ها را در منزل پرومی‌کرد. لباس‌های موردپسند را انتخاب میکرد، پرداخت در محل انجام میشد ومابقی لباس‌ها برگردانده میشدند (وحتی امکان‌ برگشت همه‌ لباس‌ها نیز وجود داشت) اصولا ریس درحوزه آنلاین بسیار پیشرو بوده وچون در آن زمان فروشگاه فیزیکی نداشت، به خوبی توانسته بود این نیاز مخاطب را به نحوی کاملا مشتری-محور مدیریت کند، تا زمانی که فروش حضوری شروع شود.

درباره گروه دایا

چشم‌انداز برند ریس

به تازگی برند ریس به شرکت دایامد پیوسته و همین موضوع میتواند منجر به اتفاقات جدید برای این برند شود.

توسعه فروشگاهی و توسعه محصولات در بخش لباس‌های زنانه، با توجه به نیاز مشتری، از جمله برنامه‌های آینده این برند است. همچنین افزایش کیفیت محصولات همچون گذشته و افزایش راندمان پرسنل، از دیگر اهداف برند رییس در آینده نزدیک است.

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط