خانه وی‌مد گزارش رویدادها گزارش اختصاصی ویکندلی از نمایشگاه ایران ریتیل شو

گزارش اختصاصی ویکندلی از نمایشگاه ایران ریتیل شو

گزارش کوتاه و تصویری ویکندلی از پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

به بهانه برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو، در جدیدترین گزارش اختصاصی ویکندلی از رویداهای مرتبط با صنعت فشن، این بار سری به نمایشگاه ریتیل و خرده فروشی ایران خواهیم انداخت. صنعت ریتیل، خرده فروشی یا فروشگاه‌داری سابقه طولانی در ایران دارد. اما چیزی که می‌تواند یک صنعت را قدرتمندتر و پربازده‌تر کند، به روز بودن آن است. این به روز بودن به واسطه آموزش صحیح و انتقال تجربه، سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. انتقال تجربه، دقیقا همان چیزی که در چند سال اخیر در ایران، شاهد آن بودیم. کشف استعدادها، شبکه‌سازی، به روزرسانی دانش و گردهمایی فعالان صنعت، سرعت پیشرفت حوزه فروشگاه‌داری را دو چندان کرده‌ است.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که نقش فشن در ریتیل، به واسطه پویا بودن آن، بسیار مهم است. از سمت دیگر ما کمتر شاهد اتفاقات نو در حوزه پوشاک ایران بودیم و می‌توان گفت که همین به روزرسانی دانش ریتیل توانسته در 4 سال گذشته، تغییرات گسترده‌ای را در دنیای مد و فشن ایران ایجاد کند.

نمایشگاه ایران ریتیل شو

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکرد نوین صادرات در صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته با نام نمایشگاه ایران ریتیل شو، از 2 تا 5 دی 1402 در محل نمایشگاه‌های بین‌ المللی تهران برگزار شد. ماهنامه تجارت طلایی هرساله به عنوان گروه برگزار کننده این نمایشگاه شناخته می‌شود.

فعالان صنعت مد، از جمله مدیران و متخصصان، نقش پررنگی در روند این نمایشگاه داشتند. همچنین برندهای مطرح همچون چرم مشهد، آر ان اس، بلونیل، وب‌پوش و دیوید جونز غرفه‌هایی را برای ایجاد تعامل با مخاطبان، به خود اختصاص داده بودند. انجمن نشان‌های تجاری پوشاک ایران نیز با در اختیار داشتن فضایی اختصاصی،  پذیرای مهمانان خود بود.

در حاشیه نمایشگاه ایران ریتیل شو، حدود ۱۲ پنل تخصصی با هدف انتقال تجربه و با حضور ۶۰ مدیر عامل موفق برندهای مختلف از حوزه‌های گوناگون صنعت خرده‌فروشی برگزار  شد تا به این طریق علاقه‌ مندان و فعالان این صنعت بتوانند از آخرین دستاوردهای علمی و عملیاتی و تجربیات و الگوهای موفق برندهای مطرح و  پیشرو بهره‌مند شوند. در ادامه مطلب به برخی از این پنل‌ها با موضوعات مختلف مرتبط با صنعت فشن که با حضور مدیران و فعالان صنعت مد ایران برگزار شد، اشاره خواهیم کرد.

پنل جایگاه بانوان در مدیریت صنعت ریتیل

این پنل با مدیریت شهرزاد عارفی، هم‌بنیانگذار استودیو تورس و با حضور هانیه خان‌ محمدی از برند چرم آرا، پگاه خیرخواه از برند خانه درسا، مینا عطارها از شرکت کیان نور رایانه و آتوسا حضرتی از مرکز خرید آرتمیس فرمانیه، برگزار شد.

نمایشگاه ایران ریتیل شو

پنل جایگاه برندهای پوشاک در تعالی صنعت خرده فروشی

این پنل با مدیریت محمد شاهدی و با حضور نیما عظیم‌دوست از برند تولیکا، مجید انصاری، استایلیست، امیرحسین پورمنطقی از برند منط، علی هدایتی از بند آر ان اس و سهیل هادی‌زاده از برند پریمو برگزار شد.

نمایشگاه ایران ریتیل شو

پنل افق و چشم‌انداز مدیران جوان صنعت خرده فروشی

این پنل به مدیریت میلاد افشین‌ منش از برند حریران و با حضور ریحانه شهریاری از برند تارتن، فرناز فرهمند از برند کانی‌ راش، نیما ذوقی، دبیر انجمن نشان‌های تجاری پوشاک ایران و حمید بخشی برگزار شد.

نمایشگاه ایران ریتیل شو

 تصاویری از غرفه‌های برندهای پوشاک در نمایشگاه ایران ریتیل شو

اشتراک گذاری :

مقالات مرتبط